Subject: LC1196 Palu kinnistu elektriliitumine. Voorepalu küla, Kanepi vald, Põlva maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 09:59:49 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Palu kinnistu
elektriliitumise projekti Voorepalu külas, Kanepi vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Palu kinnistul asuvast
jaotuskilbist kuni uue liitumiskilbini Palu kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.